keskiviikko 20. helmikuuta 2019

Treenaaminen

Tsau!
Tällä kertaa pientä aihepostausta, nimittäin kerron omasta treenitaustasta! 

Olen käynyt aktiivisesti salilla n. 5-6 vuotta. Välillä vähän enemmän ja välillä vähemmän. Mitään suureempaa tavoitetta minulla ei ole koskaan ollut. Kunhan pysyy vaan hyvässä kunnossa. Nyt tavoitteena olisi saada hiukan lisää lihasmassaa koko kroppaan. 

Kun aloitin käymään salilla, olin todella tikku :D  Kuntoilun aloittaminen tuntui todella kivalta. Ja tuloksia kyllä rupesi huomaamaan heti, koska mitään suuria lihaksia minulla ei ollut :D
Aloitin treenaamisen pienemmällä salilla ja välillä kävin myös uimalan salilla + kävin myös uimassa. Sitten liityin hiukan isompaan ketjusaliin mistä löytyi myös ryhmäliikunnat! Ja niistä innostuin todella paljon. Kävin säännöllisesti kahvakuulatunneilla ja vatsa-pakaratunneilla (ja välillä kokeilin muitakin tunteja). Kesäisin kävin juoksulenkeillä ja välillä rullaluistelin.

IMG_7376
Kuva varmaan n. 4 vuotta vanha :D

Kerran olen ostanut  treenivalmennuksen ja se oli Fitfarmin pakarapainoitteinen ohjelma. Siinä ei treeniohjelman lisäksi tullut mitään ruokavaliota, vain ohjeita mitä kannattaa syödä. Se toimi kyllä ja pieniä tuloksia näkyi, mutta ongelmana minulla on aina ollut syöminen. Ja tällä en tarkoita että en söisi. Päinvastoin, syön kyllä, mutta en tarpeeksi. 

 Uuden vuoden lupauksena päätin, että ostan jonkun valmennuksen missä tulisi myös ruokavalio. Helpottaa paljon, kun on selkeä ruokavalio ja ei tarvitse itse miettiä että paljonko pitäisi syödä ja mitä. Ostin Erna Huskon Build the Booty- valmennuksen. Siinä tuli 6 viikon treeniohjelma + 
ruokavalio. Olen todella innoissani tästä ja mietin, että reilu viikon päästä aloitan sen! :) Voisin tulla ohjelman loputtua tänne kertomaan kuinka kävi :D

sali

-Suvi Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti